20140623-標少札記:李偲嫣絕食減肥

標少札記:李偲嫣絕食減肥
23:25 2014/6/23


李偲嫣絕食 寫定「絕筆」

【明報專訊】泛民政黨早前為爭取普選絕食,正義聯盟召集人李偲嫣都嚟呢一套。立法會發生衝擊事件,李偲嫣批評政府同警方縱容暴民,所以佢噚日喺政府總部外紮營,宣布開始絕食,直至政府聽市民心聲,回應點樣嚴正執法為止。佢表明絕食無期限,會堅持到身體抵受唔住為止,其間只會飲水,亦會照常返工,更呼籲陳日君樞機、佔中發起人戴耀廷等人一齊絕食喎。

網民翻舊帳﹕李曾指摘絕食

李偲嫣先後喺facebook寫咗一篇絕食宣言同一篇「偲嫣絕筆」,講吓佢絕食嘅因由,當中提到「我不會使用暴力,也不想煽動其他人使用暴力,我只有一條性命,我願意用我這條性命去向全香港市民提出我的希望」,話希望絕食可以感染暴力者放下暴力,停止佔中、停止圍攻立法會,更加表明「一天他們仍然使用暴力,一天我的絕食行動是不會停止,直到我的生命完結」。

李偲嫣話「對香港的愛」所以犧牲自己,但有網民就同佢翻舊帳,話佢2012年曾批評學民思潮以絕食反國教科時講過,「絕食之風不可長」、「用健康作武器」,絕食係博社會同情!泛民人士上次爭普選絕食16日,唔知偲嫣嘅愛,可以撐到幾耐?
(23/6/2014)

醜人多八怪,李偲嫣無限期絕食?唉!一件五花腩咁,絕乜食啫?睇落都無味道。如果趙飛燕絕食,看她弱不禁風,楚楚可憐,看了於心不忍,你快啲食嘢喇,你有乜要求我都應承,萬事有商量。楊玉環要絕食,一早就要喇,BMI肯定超標,乜嘢嚟?Body Mass Index 囉。點計出嚟?將體重(公斤)除以高度(米)的2次方,得出答案不超過25就不算肥胖,香港版的羊肉橫,好心喇,老早就應該去纖體。今次乘機借勢去減肥,美其名為絕食,淨係為咗健康,都好值得嘅。這個肥姑,應該磅下重先,睇下減肥成效,咪幾好。如果減得成功,也算有點成就。五花腩變成西施骨,去邊處揾,恨死人喎。不過,佢話人地一天仍使用暴力,佢就不會停止絕食行動,直到生命完結。I don't think so 囉。儲備咁充足,肚滿腸肥,閒閒地可以挨幾個月都屹立不倒喇。而且,佢講得出做唔到喎,餓起嚟成隻羊都食得落,所以我叫佢做羊肉橫囉。我無心得罪對體重不滿意的人,只是有心嘲弄這個妖人。

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信